
Η διοίκηση της Α.Ε.Κ. ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας με την νεαρή αθλήτρια Ευαγγελία Βυζαντινού
Η 16χρονη πασαδόρος βρέθηκε σήμερα στα γραφεία της Ερασιτεχνικής και παρουσία του προέδρου, Αλέξη Αλεξίου και του εφόρου, Νίκου Παναγιωτίδη υπέγραψε το νέο της συμβόλαιο. Της ευχόμαστε καλή επιτυχία και μόνο χαρές με την φανέλα της ΑΕΚ.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE