08.6
14:12

Κόβονται νερό και ρεύμα στο παράνομο πάρκινγκ

AEK1924.gr team
Κόβονται νερό και ρεύμα στο παράνομο πάρκινγκ

Επίσημη καταγγελία από ΔΕΗ και ΕΥΔΑΠ

Προχωρούν οι διαδικασίες για την κατεδάφιση του παράνομου πάρκινγκ του δήμου Νέας Φιλαδέλφειας.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Συγκεκριμένα, πραγματοποιήθηκε επίσημη καταγγελία σε ΕΥΔΑΠ και ΔΕΗ και μέσα στις επόμενες ημέρες θα γίνει διακοπή νερού και ρεύματος, έτσι ώστε να ξεκινήσει η διαδικασία της κατεδάφισης και να καθαρίσει ο χώρος.

Advertisement