15.3
19:21

Ρουμελιωτάκης: “Συγχαρητήρια στον αντίπαλο”

AEK1924.gr team
Ρουμελιωτάκης: “Συγχαρητήρια στον αντίπαλο”

O Γιάννης Ρουμελιωτάκης μετά την ήττα της ΑΕΚ και τον αποκλεισμό της από τον τελικό του Κυπέλλου, στάθηκε στην ανωτερότητα του αντιπάλου δίνοντας παράλληλα τα συγχαρητήρια του στην ομάδα της Κηφισιάς για την μεγάλη πρόκριση.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Αναλυτικά οι δηλώσεις του:

«Η Κηφισιά έπαιξε καλύτερα από εμάς. Μας πίεσε περισσότερο στο σερβίς από ότι κάναμε εμείς. Έτσι δεν μπορέσαμε να βγάλουμε καλή υποδοχή. Το αποτέλεσμα ήταν να κυνηγούμε συνεχώς το σκορ. Σίγουρα δεν είμαστε ικανοποιημένοι με την εμφάνισή μας αλλά αξίζουν συγχαρητήρια και στον αντίπαλο».

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement