
Διεξήχθη σήμερα η κλήρωση των ομίλων για την Γ’ Εθνική Ανδρών πόλο, με την ΑΕΚ να μπαίνει στον Δ’ όμιλο.
Η ΑΕΚ για πρώτη φορά στην ιστορία της έχει ομάδα πόλο και θα ξεκινήσει τις υποχρεώσεις της για την Γ’ Εθνική.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Μαζί της στον Δ΄όμιλο βρίσκονται οι : ΝΟ Μεσολογγίου, ΣΚ Ροή, ΑΝΟ Αργυρόπουλης. Τις έδρες των αγώνων θα ορίσει η ομοσπονδία
Αναλυτικά:
Οι 4 Όμιλοι της προκριματικής φάσης του πρωταθλήματος υδατοσφαίρισης Γ’ Εθνικής κατηγορίας Ανδρών (6-8 Ιουλίου), όπως προέκυψαν από τη σημερινή (6/6) κλήρωση:
Α’ ΟΜΙΛΟΣ: Άρης Κάμπου, Πανσερραϊκός, Νηρέας Ορεστιάδας, ΝΟ Καβάλας, Πύρρος Ιωαννίνων
Β’ ΟΜΙΛΟΣ: Δελφίνια Πτολεμαϊδας, Μακεδονικός, Ηρακλής, ΣΑΠΚ Νεάπολης, Εθνικός Αλεξανδρούπολης
Γ’ ΟΜΙΛΟΣ: Νηρέας Λαμίας, ΑΝΟ Μεταμόρφωσης, ΑΟ Καστέλας, Άρης Νίκαιας
Δ’ ΟΜΙΛΟΣ: ΝΟ Μεσολογγίου, ΣΚ Ροή, ΑΝΟ Αργυρούπολης, ΑΕΚ
Στην Τελική φάση (27-29 Ιουλίου) προκρίνονται οι 2 πρώτες ομάδες κάθε Ομίλου (σύνολο 8).