
Οι παίκτες της αντρικής ομάδας βόλεϊ χαλαρώνουν στο κλειστό της Καλαμάτας λίγες ώρες πριν τον μεγάλο ημιτελικό κόντρα στην Κηφισιά για το Final 4 του Κυπέλλου Ελλάδος
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Δείτε βίντεο ΕΔΩ