
Οι αθλήτριες της Ένωσης μετά το χτεσινό παιχνίδι με τους Ίωνες ακολούθησαν σήμερα πρόγραμμα αποθεραπείας και η προετοιμασία τους για το παιχνίδι με το ρέθυμνο θα πραγματοποιηθεί αύριο με μια προπόνηση.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Ο τεχνικός της ΑΕΚ θέλησε να ξεκουράσει τις αθλήτριες του από το συνεχές και εντατικό πρόγραμμα για να μπορέσουν να ανταπεξέλθουν στη συνέχεια του πρωταθλήματος. Οι Κοριτσάρες της Ένωσης θα προπονηθούν αύριο κανονικά, σε μια και μοναδική προπόνηση ενόψει Ρεθύμνου.