
Η ΠΑΕ ΑΕΚ με μήνυμα της στα social media, τιμά την «Ημέρα Μνήμης για τη Γενοκτονία των Ελλήνων στον Μικρασιατικό Πόντο».
«Θυμόμαστε και τιμούμε! Προσευχόμαστε για τις ψυχές των Ελλήνων του Πόντου!», αναφέρει χαρακτηριστικά.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE