
Η καλοκαιρινή άδεια της ΑΕΚ ξεκίνησε, ωστόσο ο Παναγιώτης Κονέ παραμένει στην Αθήνα και συνεχίζει ατομικές προπονήσεις.
Ο χαφ της Ένωσης πήγε και σήμερα το πρωί στα Σπάτα και ακολούθησε ειδικό πρόγραμμα.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
