
Ο Μάρκο Λιβάγια μίλησε μετά το τέλος του αγώνα, τονίζοντας ότι οι ίδιοι είναι πρωταθλητές και καλύτερη ομάδα όλη τη σεζόν, προσθέτοντας στο τέλος ότι θέλει να μείνει στην ΑΕΚ.
Αναλυτικά όσα είπε ο Μάρκο Λιβάγια:
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
«Μπράβο στον ΠΑΟΚ. Ήταν καλύτερος απόψε. Αλλά εμείς ήμαστε πρωταθλητές και η καλύτερη ομάδα όλη τη σεζόν».
Για το συμβόλαιό του:
«Έχω ακόμα ένα μήνα εδώ στην Αθήνα. Φυσικά θέλω να μείνω στην ΑΕΚ».