12.5
23:50

Λιβάγια: «Εμείς πρωταθλητές – Θέλω να μείνω στην ΑΕΚ!»

Κώστας Κοσικίδης
Λιβάγια: «Εμείς πρωταθλητές – Θέλω να μείνω στην ΑΕΚ!»

Ο Μάρκο Λιβάγια μίλησε μετά το τέλος του αγώνα, τονίζοντας ότι οι ίδιοι είναι πρωταθλητές και καλύτερη ομάδα όλη τη σεζόν, προσθέτοντας στο τέλος ότι θέλει να μείνει στην ΑΕΚ.

Αναλυτικά όσα είπε ο Μάρκο Λιβάγια:

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

«Μπράβο στον ΠΑΟΚ. Ήταν καλύτερος απόψε. Αλλά εμείς ήμαστε πρωταθλητές και η καλύτερη ομάδα όλη τη σεζόν».

Για το συμβόλαιό του:

«Έχω ακόμα ένα μήνα εδώ στην Αθήνα. Φυσικά θέλω να μείνω στην ΑΕΚ».

Advertisement