
Ο διεθνής Βόσνιος έστειλε το δικό του μήνυμα εν όψει του Σαββατιάτικου τελικού στο ΟΑΚΑ, καλώντας όλων των κόσμο στο πλευρό της ομάδας.
Ο Όγκνιεν Βράνιες ανέβασε μία φωτογραφία με φίλο της ομάδας, γράφοντας «12/5 όλοι μαζί», στέλνοντας ξεκάθαρο μήνυμα πως οι παίκτες της ΑΕΚ περιμένουν τομν κόσμο στο πλευρό τους.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Δείτε την φωτογραφία: