
Άλλη μία διάκριση για τον 13χρονο αθλητή στο πλαίσιο των πανελληνίων ατομικών αναπτυξιακών πρωταθλημάτων στα Χανιά, κατακτώντας την 3ή θέση στον μεγάλο τελικό.
Οι αθλητές της Ένωσης είχαν καλές παρουσίες στις εν λόγω διοργανώσεις, όμως ο Αλέξανδρος Μαδέσης κατάφερε να είναι αυτός που θα συγκεντρώσει τα περισσότερα μετάλλια.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Συγκεκριμένα κατάφερε να συλλέξει 12(!) μετάλλια την φετινή χρονιά, 4 από την κάθε θέση (χρυσό, αργυρό και χάλκινο) και να είναι – σχεδόν πάντα – πάνω στο βάθρο της απονομής.
Πολύ καλές εμφανίσεις πραγματοποίησαν οι Δημήτρης Βασιλάκης και Δήμητρα Μαδέση, κατακτώντας πολύ καλές θέσεις στον τελικό των πανελληνίων ατομικών πρωταθλημάτων.