
Αποθεώθηκε η Πρωταθλήτρια ΑΕΚ στο Κλειστό του ΟΑΚΑ, απ’ τους φίλους της ομάδας, ενώ μπήκαν με “πασίγιο” στο παρκέ.
Οι αθλητές της ΑΕΚ είχαν βγει για ζέσταμα στο παρκέ του Κλειστού του ΟΑΚΑ και να ετοιμαστούν για τον μεγάλο τελικό, αλλά προτού ξεκινήσουν στήθηκαν στη φυσούνα, για να κάνουν “πασίγιο” στους Πρωταθλητές Ελλάδας.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Οι ποδοσφαιριστές της ΑΕΚ μπήκαν στο παρκέ γνωρίζοντας την αποθέωση απ’ τους φίλους της ομάδας αλλά και απ’ τους αθλητές της Βασίλισσας.
Στο παρκέ πρώτα μπήκε ο Μανόλο Χιμένεθ με τον Πέτρο Μάνταλο και την κούπα, ενώ έπειτα ακολούθησαν οι υπόλοιποι πρωταθλητές, οι οποίοι στη συνέχεια πήραν την θέση τους στο Κλειστό, πίσω απ’ τον πάγκο της Βασίλισσας.
Δείτε φωτογραφίες:



Δείτε βίντεο: