
Υπάρχουν ακόμα εισιτήρια στο εκδοτήριο του ΗΣΑΠ «Ειρήνη»
Η ΑΕΚ ετοιμάζεται να σηκώσει την κούπα του πρωταθλητή στη Ριζούπολη και η ΠΑΕ ενημερώνει ότι υπάρχουν ακόμα εισιτήρια στο ΟΑΚΑ.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Μάλιστα, οι ουρές έχουν… σπάσει και χωρίς ταλαιπωρία, όποιος επιθυμεί, μπορεί να προμηθευτεί. Αξίζει να σημειωθεί ότι τα εκδοτήρια θα κλείσουν στις 15:00 το μεσημέρι και δεν θα υπάρχουν έξω από τη Ριζούπολη.