
Οι δύο ποδοσφαιριστές παραμένουν καλοί φίλοι παρά το γεγονός ότι ο δεύτερος δεν αγωνίζεται πια στην ΑΕΚ.
Ο Σιμόες ανέβασε φωτογραφία στο Instagram με τον ίδιο και τον Πατίτο και έγραψε ευχές για τα γενέθλια του.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
