
Ο προπονητής της ΑΕΚ δεν φάνηκε ικανοποιημένος από την εικόνα της ομάδας, κυρίως στο πρώτο ημίχρονο, σύμφωνα με τις δηλώσεις του.
Στην δυσκολία του να είσαι πρωταθλητής αναφέρθηκε ο Μανόλο Χιμενεθ, εννοώντας πως κυνηγώντας τον τίτλο, βρίσκεις πιο εύκολα κίνητρο να αγωνιστείς.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά οι πρώτες δηλώσεις του Χιμένεθ:
«Το πρώτο ημίχρονο δεν μου άρεσε. Στο δεύτερο ήταν καλύτερα τα πράγματα, αλλά και πάλι δεν μου άρεσε η εικόνα. Είναι πολύ πιο δύσκολο να είσαι πρωταθλητής, απ’ το να διεκδικείς τον τίτλο. Θέλω πάντα να βλέπω προσπάθεια.»