
Ο Μιχάλης Μπακάκης και ο Αντρέ Σιμόες επισκέφτηκαν σήμερα το βράδυ το κλαμπ της ORIGINAL στην Κέρκυρα, μίλησαν με τους φίλους της ομάδας, φωτογραφήθηκαν και έδωσαν αυτόγραφα.
Δείτε φωτογραφίες:
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

