
Επικό τρολάρισμα του Βινίσιους στην ΑΕΚ, μετά τα συγχαρητήρια για το πρωτάθλημα.
Ο πρώην παίκτης της Ένωσης ανέβασε φωτογραφία με τους πρωταθλητές Ελλάδας και έγραψε στον Instagram: «Συγχαρητήρια στην πρώην ομάδα μου για το πρωτάθλημα. Ας μοιραστούμε το μπόνους»
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
