
Το ποστάρισμα του Γκουστάβο Μαντούκα για την πρωταθλήτρια ΑΕΚ!
«Συγχαρητήρια ΑΕΚ. Είμαι περήφανος που εκπροσώπησα αυτό το σύλλογο και φόρεσα αυτή τη φανέλα», έγραψε χαρακτηριστικά.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE