
Το μήνυμα του Μιχάλη Μπακάκη για τη συνέχεια του πρωταθλήματος αλλά και τον τελικό Κυπέλλου.
«Δεν σταματάμε ποτέ, μέχρι το τέλος» έγραψε ο Μπακάκης στο Instagram.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE