
Η ανακοίνωση
« 1)ΔΙΟΡΓΑΝΩΝΟΥΜΕ ΕΚΔΡΟΜΗ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΤΟ Ο.Α.Κ.Α ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΜΕ ΔΙΠΛΑ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑΡΑ ΜΑΣ!!!ΔΙΠΛΑ ΣΤΗΝ ΑΞΙΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΡΙΑ ΕΛΛΑΔΑΣ!!!ΔΙΟΡΓΑΝΩΝΟΥΜΕ ΤΡΙΗΜΕΡΗ ΕΚΔΡΟΜΗ 4-5-6 ΜΑΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟ FINAL FOUR ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΜΕ ΔΙΠΛΑ ΣΤΗΝ »ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ» ΜΑΣ!!!.ΕΧΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΚΕΤΑ ΕΙΣΗΤΗΡΙΩΝ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ.ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΟΛΟΙ ΝΑ ΤΑΚΤΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΘΕΜΑ ΕΙΣΗΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΠΟΥΛΜΑΝ.ΜΙΑ ΖΩΗ ΑΕΚΑΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!»
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE