05.4
22:52

To πήρε η ομάδα του Παυλή!

AEK1924.gr team
To πήρε η ομάδα του Παυλή!

Η Κ12 της ΑΕΚ κέρδισε το Πασχαλινό τουρνουά που συμμετείχε τις τελευταίες μέρες, με προπονητή τον Μιχάλη Παυλή.

Το 6ο Πασχαλινό Τουρνουά Παιδικού Ποδοσφαίρου «βάφτηκε» κιτρινόμαυρο με εμφατικό τρόπο.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Οι παίδες κέρδισαν 7-0 στον τελικό την ομάδα του Ηρακλείου, αποτέλεσμα που έδωσε το κύπελλο στον δικέφαλο.

Δείτε την ομάδα με το κύπελλο:

Advertisement