
Τρελάθηκε με την πρόκριση της Βασίλισσας ο Αντρέ Σιμόες! Δείτε το ποστάρισμα του!
«We are AEK!!! WE ARE ONE», δηλαδή «Είμαστε η ΑΕΚ!!! Είμαστε ένα!!!» έγραψε ο Σιμόες στα social ανεβάζοντας φωτογραφίες με τον αρχηγό Ντούσαν Σάκοτα και την κούπα του BCL.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE