01.4
22:36

Μπάρκας: «Στο ΟΑΚΑ πρέπει να δείχνουμε ότι είμαστε το αφεντικό»

Κώστας Κοσικίδης
Μπάρκας: «Στο ΟΑΚΑ πρέπει να δείχνουμε ότι είμαστε το αφεντικό»

Ο τερματοφύλακας της ΑΕΚ μετά το τέλος του αγώνα, τόνισε ότι η ομάδα πρέπει να δείχνει στο ΟΑΚΑ ότι είναι το απόλυτο αφεντικό και να μην δίνει δικαιώματα.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Βασίλη Μπάρκα:

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

«Ο καθένας έκανε πολύ καλά την δουλειά του. Στο ΟΑΚΑ πρέπει να δείχνουμε ότι είμαστε το αφεντικό και να μην χάνουμε. Δεν πρέπει να δίνουμε δικαιώματα. Συνεχίζουμε για το πρωτάθλημα, να δούμε και το κύπελλο».

Advertisement