
Η ΑΕΚ έφτασε στο ΟΑΚΑ λίγο μετά τις 18:00 το απόγευμα και το «νάτοι νάτοι οι πρωταθλητές» ακούστηκε από τον κόσμο που είχε μαζευτεί έξω από τα αποδυτήρια.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE