
Ο Ισπανός τεχνικός μίλησε στη σημερινή προπόνηση στους ποδοσφαιριστές του, τονίζοντας τους την σημαντικότητα των τελευταίων αγωνιστικών, ξεκαθαρίζοντας ότι πάντα κερδίζουν μέσα στο γήπεδο και αυτό έχουν κάνει μέχρι τώρα γι’ αυτό είναι πρώτοι, δίνοντας το σύνθημα να συνεχίσουν να το δείχνουν.
Συγκεκριμένα τους είπε: «Χρειάζεται μεγάλη προσοχή και συγκέντρωση. Πρέπει να είμαστε συγκεντρωμένοι από το πρώτο μέχρι και το τελευταίο λεπτό, για να πάρουμε τη νίκη και να πλησιάσουμε πιο κοντά στον στόχο μας. Εγώ αυτό που θέλω είναι, πάντα να κερδίζουμε μέσα στο γήπεδο. Αυτό κάναμε μέχρι τώρα και γι αυτό είμαστε πρώτοι. Και πρέπει να συνεχίσουμε να το δείχνουμε»
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE