
Μπορεί η ΑΕΚ να κέρδισε και να είχε μία πολύ καλή εμφάνιση, όμως ο Μάνει Χάρις αποχώρησε με ενοχλήσεις στο πόδι.
Με προβλήματα έβγαλε τον αγώνα ο παίκτης της ΑΕΚ, έχοντας ενοχλήσεις στο πόδι κάτι που οδήγησε να του γίνουν ορισμένες εξετάσεις.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Παρότι αγωνίσθηκε σχεδόν 25 λεπτά, ο κιτρινόμαυρος γκαρντ αποχώρησε με προβλήματα και υπάρχει ανησυχία για το κατά πόσο θα είναι έτοιμος για τον αγώνα με τον Ολυμπιακό (1/4), αλλά και για τον επαναληπτικό στην Γαλλία.
Τις επόμενες μέρες, λοιπόν, θα περάσει από απεικονιστικό έλεγχο για να διαπιστωθεί το μέγεθος του προβλήματος.