
Ο Ισπανός τεχνικός της ΑΕΚ βρίσκεται ήδη στην πατρίδα του για να περάσει μερικά 24ωρα ξεκούρασης.
Μετά την χθεσινή (22/3) προπόνηση, ο Χιμένεθ ανακοίνωσε στους παίκτες πως η σημερινή (23/3) προπόνηση θα είναι η τελευταία καθώς το σαββατοκύριακο θα έχουν ρεπό.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Έτσι πολλοί παίκτες θα κοιτάξουν να ξεκουραστούν εν όψει της επανέναρξης του πρωταθλήματος, που σύμφωνα με πληροφορίες αναμένεται για το ερχόμενο Σάββατο.
Το ίδιο σκεπτικό ακολούθησε και ο Μανόλο Χιμένεθ, ο οποίο μετά το τέλος της προπόνησης ταξίδεψε για την πατρίδα του.
Ο αναδαλουσιάνος χρειάζεται και αυτός μερικές μέρες ξεκούρασης καθώς η συνέχεια θα χρειαστεί «καθαρό» μυαλό για να «τελειώσει» η υπόθεση πρόκρισης