
Η ΑΕΚ υπέγραψε στο έγγραφο της κυβέρνησης με τις προτάσεις προκειμένου να ξεκινήσει και πάλι το πρωτάθλημα
Θετική με τις προτάσεις του Βασιλειάδη και της κυβέρνησης είναι η Ένωση που υπέγραψε και το σχετικό έγγραφο έτσι ώστε να ξεκινήσει το πρωτάθλημα εκ νέου.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Στην ΑΕΚ πιστεύουν άλλωστε ότι «δεν αποτελεί αυτοτελή κανονισμό αλλά την αφετηρία για να συζητήσουμε πιο αποτελεσματικές ποινές και όλα τα υπόλοιπα ζητούμενα».