
Ο υπουργός Εσωτερικών πήρε θέση για τα όσα συνέβησαν στην Τούμπα στο ντέρμπι του ΠΑΟΚ κόντρα στην ΑΕΚ.
«Οι σκηνές που είδαμε προσβάλλουν το ελληνικό ποδόσφαιρο και κάνουν κακό στην ομάδα και στον κόσμο του ΠΑΟΚ», σημείωσε ο κ. Σκουρλέτης στο ΑΠΕ – ΜΠΕ και υπογράμμισε:
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
«Όποιος μπαίνει με περίστροφο στον αγωνιστικό χώρο, είναι προκλητικά απαράδεκτο, όπως και να το δει ο καθένας».