
Ο πρόεδρος της ΑΕΚ εξοργισμένος για ότι έγινε σήμερα στην Τούμπα ήταν χείμαρρος στην τοποθέτηση του, τονίζοντας ότι είναι αίσχος και ντροπή, προσθέτοντας ότι αν είναι να σωθεί η πατρίδα τότε καλύτερα να πάρει πρωτάθλημα ο ΠΑΟΚ.
Αναλυτικά η δήλωση του Βαγγέλη Ασλανίδη:
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
«Αν είναι να σώσουμε την πατρίδα καλύτερα να πάρει ο ΠΑΟΚ το Πρωτάθλημα, Αίσχος, ντροπή»