
Ποστάρισμα από τον Όγκνιεν Βράνιες για το αυριανό ντέρμπι της ΑΕΚ με τον ΠΑΟΚ, στη Θεσσαλονίκη.
Ο Βόσνιος στόπερ της Ένωσης ανέβασε στο instagram μια φωτογραφία μαζί με τον -οικογενειακό φίλο του- Αλεξάνταρ Πρίγιοβιτς, συνοδευόμενη από το σχόλιο «Τούμπα, έρχομαι»…
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
