
Η ΑΕΚ αποκλείστηκε από τους «16» του Europa League και οπαδός της Λάρισας που βρέθηκε χθες (1/3) στον ημιτελικό Κυπέλλου, σήκωσε κασκόλ των Ουκρανών.
Η Ένωση ήταν η μοναδική ομάδα που εκπροσωπούσε την Ελλάδα στην Ευρώπη, ωστόσο η πορεία της ολοκληρώθηκε στο Κίεβο, εκεί όπου παρά την ισοπαλία, αποκλείστηκε από τους «16» του Europa League.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Η ΑΕΚ χθες (1/3) ταξίδεψε στη Λάρισα για την πρώτη αναμέτρηση με την τοπική ομάδα, για τα ημιτελικά του Κυπέλλου και εκεί, οπαδός των «βυσσινί» είχε μαζί του κασκόλ της Ντιναμό, θέλοντας να πικάρει τους Κιτρινόμαυρους.