
Ο Άστριτ Αϊντάρεβιτς έστειλε το δικό του διαδικτυακό μήνυμα για τη (δύσκολη) συνέχεια της σεζόν.
Ο μέσος της Ένωσης θέλησε να στείλει ξεκάθαρο μήνυμα στους φίλους της ομάδας για να συνεχίσουν να βρίσκονται στο πλευρό των παικτών για την συνέχεια της σεζόν, με στόχο στο τέλος να πανηγυρίσουν το πρωτάθλημα!
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Δείτε την ανάρτηση:
