
Η Ερασιτεχνική ΑΕΚ συνεχίζει την προσπάθεια συλλογής τροφίμων για τους σεισμόπληκτους της Κεφαλονιάς.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Μέχρι και την Παρασκευή 21/02 στα γραφεία της Ερασιτεχνικής ΑΕΚ στη Νέα Φιλαδέλφεια (Δεκελείας 138-140, 09:00-17:00) θα συγκεντρώνονται τρόφιμα μακράς διάρκειας (όσπρια, ρύζι, ζυμαρικά, γάλα μακράς διαρκείας) και νερά (σε εμφιαλωμένες συσκευασίες) για να αποσταλούν εν συνεχεία στη Κεφαλονιά στους πληγέντες συνανθρώπους μας από τον μεγάλο σεισμό.
ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΕΚ & ΤΟ ΔΕΙΧΝΟΥΜΕ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ