
Ο Γιάννης Μαντέκας μίλησε κατά τη διάρκεια της κοπής της πίτας της «ΑΕΚ της Καρδιάς» τονίζοντας ότι η πρώτη κούπα άνοιξε την όρεξη στην ομάδα.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
«Είμαι χαρούμενος και είναι ωραίο να είμαστε όλη η ομάδα μαζί. Σας ευχαριστούμε. Είμαι χαρούμενος που έχω αυτούς τους συμπαίκτες, παλεύουμε και έτσι έρχονται τα αποτελέσματα.
Μας άνοιξε η όρεξη. Νομίζω πως θα καταφέρουμε αρκετά πράγματα. Τρώγοντας έρχεται η όρεξη. Η πορεία είναι πολύ όμορφη και θέλω να συνεχίσει έτσι», ήταν χαρακτηριστικά τα λόγια του Μαντέκα.