
Οι Γιώργος Τσιάκος και Στέφαν Νίκολις επέστρεψαν σε κανονικούς ρυθμούς προπονήσεων σήμερα, καθώς πήραν μέρος στην διπλή προπόνηση της Βασίλισσας.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Οι Κιτρινόμαυροι επέστρεψαν στις προπονήσεις μετά το ρεπό που τους έδωσε ο Βαγγέλης Ζιάγκος, με διπλή προπόνηση.
Μάλιστα, ο κόουτς της Βασίλισσας είδε σήμερα τους Τσιάκο και Νίκολις να προπονούνται κανονικά μαζί με την υπόλοιπη ομάδα κάτι που τον χαροποίησε ιδιαίτερα.
Το πρόγραμμα της προπόνησης σήμερα ήταν αρκετά δυνατό, καθώς ο Ζιάγκος θέλει άπαντες να είναι έτοιμοι το Σάββατο για το ματς κόντρα στο Παγκράτι.