
Η γυναικεία ομάδα βόλεϊ της ΑΕΚ θα αντιμετωπίσει τους Ίωνες για το Κύπελλο
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Η Ένωση μπαίνει στη μάχη για τη διεκδίκηση του Κυπέλλου και τα κορίτσια του Απόστολου Οικονόμου θα αντιμετωπίσουν την Τετάρτη τους Ίωνες για την γ’ φάση της διοργάνωσης.
Το ματς θα διεξαχθεί στις 17:30 το απόγευμα στο κλειστό του Ιωνικού Νέας Φιλαδέλφειας.