
Η αποστολή της ΑΕΚ έφτασε χθές στο αεροδρόμιο της Τουρκίας και άνθρωποι της Γκέζτεπε την υποδέχθηκαν εγκάρδια.
Συγκεκριμένα στη Σμύρνη βρίσκονται από χθες (9/2) οι «μάγκες» και οι άνθρωποι της Τουρκικής ομάδας τους υποδέχθηκαν στο αεροδρόμιο με μία ανθοδέσμη και μια αναμνηστική φωτογραφία.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Δείτε την φωτογραφία:
