
Με ανακοίνωση που εξέδωσε η Βασίλισσα δίνει τα συγχαρητήρια της στο ανδρικό τμήμα βόλεϊ της ΑΕΚ .
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Διαβάστε αναλυτικά την ανακοίνωση:
«Η Διοίκηση του Τμήματος Μπάσκετ, το προπονητικό τιμ, οι αθλητές και το staff συγχαίρουν την ανδρική ομάδα βόλεϊ του συλλόγου για την κατάκτηση του Λιγκ Καπ. Είμαστε όλοι περήφανοι για την μεγάλη επιτυχία σας, η οποία προήλθε μέσα από μεγάλες νίκες επί δυνατών αντιπάλων.
Ευχόμαστε καλή συνέχεια σε Πρωτάθλημα και Κύπελλο και ανάλογες επιτυχίες για να πανηγυρίζει ο κόσμος της ΑΕΚ στο τέλος της σεζόν για όλα τα τμήματα του συλλόγου».