
Η ανδρική ομάδα βόλεϊ της ΑΕΚ θα φτάσει στην Αθήνα αύριο το μεσημέρι αγκαλιά με το Κύπελλο, το οποίο και θα πάει στην Νέα Φιλαδέλφεια.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Οι Κιτρινόμαυροι θα μείνουν απόψε το βράδυ στην Αλεξανδρούπολη, όπου και θα γλεντίσουν για την κατάκτηση του τροπαίου, ενώ αύριο το πρωί πετάνε για την Αθήνα.
Συγκεκριμένα η πτήση της Ένωσης φεύγει από την Αλεξανδρούπολη στις 11.3ο το πρωί, ενώ θα φτάσει στη Νέα Φιλαδέλφεια νωρίς το μεσημέρι.