
Το νέο μεταγραφικό απόκτημα της ομάδας χάντμπολ της ΑΕΚ έρχεται στην Αθήνα για να εγκατασταθεί και να τεθεί στη διάθεση του Γραμματικού.
Παίκτης της ΑΕΚ είναι ο Ιούλιος Αργυρού, ο οποίος συμφώνησε με την Ένωση μετά από πρόταση που έγινε στον Διομήδη Άργους, από τον Σταμάτη Παπασταμάτη.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Ο Αργυρού το αργότερο μέχρι την Παρασκευή αναμένεται στην Αθήνα για να εγκατασταθεί μόνιμα και να ενσωματωθεί στους Μάγκες, με τη μεταγραφή του να κλείνει στις 15-20.000 ευρώ.