
Συνέχεια στο σερί των μεταλλίων και το 2018 από τον 12αχρονο Αλέξανδρο Μαδέση.
Χρυσό μετάλλιο στο πανελλήνιο αναπτυξιακό πρωτάθλημα στη Πάτρα. Έχει να μείνει εκτός μεταλλίων σε ατομικό αγώνισμα πάνω από 2,5 χρόνια!
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για την προσπάθεια τους, στους γονείς τους για την υποστήριξη τους και στο προπονητή των μεγάλων επιτυχιών μας Κωνσταντίνο Μαδέση!!