
Η γυναικεία ομάδα βόλεϊ της ΑΕΚ επικράτησε της Ηλιούπολης, αλλά ηττήθηκε από τον ΑΟ Θήρας
Δύο φιλικά ματς έδωσε η γυναικεία ομάδα βόλεϊ της ΑΕΚ την Παρασκευή και το Σάββατο στο σχολικό κλειστό της Νέας Φιλαδέλφειας.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Οι Κιτρινόμαυρες επικράτησαν με 3-1 της Ηλιούπολης την Παρασκευή, ενώ ηττήθηκαν από τον ΑΟ Θήρας με 3-0, παίζοντας ακόμα ένα σετ, στο οποίο έχασαν.
Ο Γιώργος Σαμαράς είχε την ευκαιρία να δει σε τι κατάσταση βρίσκονται οι αθλήτριες του και τι πρέπει να δουλέψει για τη συνέχεια του πρωταθλήματος.