
Τι είπε ο Ανδαλουσιανός τεχνικός της ΑΕΚ αμέσως μετά το τέλος του παιχνιδιού με την Κέρκυρα
Δείτε όλα όσα είπε στη κάμερα της Nova:
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
«Δεν ήταν εύκολο ματς, όλος ο κόσμος μιλούσε για την Ντινάμο Κιέβου. Όπως φαίνεται μόνο εγώ δεν ξέρω. Πραγματικά με στεναχωρεί πόσο εύκολο είναι να μιλάμε για πρωτάθλημα ή πρόκριση για δύο μήνες από τώρα και να μη δίνουμε σημασία σε ένα ματς όπως αυτό το σημερινό».