
Η απάντηση της Ερασιτεχνικήςγια το αποτέλεσμα της γυναικείας ομάδας βόλεϊ της ΑΕΚ
Η γυναικεία ομάδα βόλεϊ της ΑΕΚ ηττήθηκε σε ένα πού κρίσιμο αγώνα από τον Ηλυσιακό και η Ερασιτεχνική με μήνυμά της θέλησε να ζητήσει συγνώμη από τον κόσμο.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά:
«Σας ευχαριστούμε και συγγνώμη και για την σημερινή πίκρα.
Σας θέλουμε δίπλα μας όπως και σήμερα για να καταφέρουμε να ανατρέψουμε την κατάσταση!».