
Η πρώτη εκτίμηση έκανε λόγο για ελαφρύ διάστρεμμα στον αστράγαλο. Ο έμπειρος σέντερ ξεκίνησε θεραπεία και θα κάνει ότι περνάει από το χέρι του για να προλάβει το ντέρμπι του Σαββάτου
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Η ανάσα κόπηκε στο κλειστό της Καισαριανής χθες, όταν ο Γιώργος Τσιάκος έπεσε στο παρκέ και σφάδαζε από τους πόνους. Ο παίκτης σηκώθηκε και υποβασταζόμενος από τον φυσιοθεραπευτή της ομάδας και τον Δέσπο έκατσε στον πάγκο με τον κόσμο να ανησυχεί για την κατάσταση του.
Ο Τσιακος υπέστη διάστρεμμα και ήδη ξεκίνησε θεραπεία με τις πρώτες εκτιμήσεις να τον θέλουν έτοιμο για το ντέρμπι του Σαββάτου με το Ψυχικό. Ο ίδιος θέλει να αγωνιστεί και ο Βαγγελης Ζιάγκος θα περιμένει να δει την πορεία της κατάστασης του.