27.11
22:09

Το «ευχαριστώ» της ΑΕΚ

Κώστας Κοσικίδης
Το «ευχαριστώ» της ΑΕΚ

Η ΑΕΚ στο σημερινό ματς με τον Πλατανιά έκοψε 20.586 εισιτήρια και η ΠΑΕ θέλησε με μια φωτογραφία στα social media, να ευχαριστήσει τον κόσμο της ομάδας που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα τους.

Δείτε την δημοσίευση της ΠΑΕ ΑΕΚ:

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Advertisement