
Ο Φελίπε Ουφάνο μίλησε αμέσως μετά το τέλος του ματς, τονίζοντας ότι η ομάδα παίζει πολύ ωραίο ποδόσφαιρο παρά τις αρκετές απουσίες που έχει.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του Φελίπε Ουφάνο στην κάμερα της Nova:
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
«Αυτό που μένει είναι η προσπάθεια. Είναι πολύ σημαντικό που είμαστε και στις τρεις διοργανώσεις και παίζουμε ωραίο ποδόσφαιρο παρά τόσες απουσίες»