19.11
21:54

Μπακασέτας: «Δεν αξίζαμε να μείνουμε πίσω στο σκορ»

AEK1924.gr team
Μπακασέτας: «Δεν αξίζαμε να μείνουμε πίσω στο σκορ»

Ο Τάσος Μπακασέτας μίλησε στα κανάλια της  ΝΟVA μετά το τέλος της αναμέτρησης, καθώς ο Μανόλο Χιμένεθ είχε αποβληθεί, και ο μέσος της ΑΕΚείπε για το 1-1 της Λεωφόρου

Συγκεκριμένα είπε: «Δεν αξίζαμε να μείνουμε πίσω στο σκορ στο πρώτο ημίχρονο. Δεχθήκαμε όμως ένα γκολ από μια στημένη φάση και στη συνέχεια είχαμε τον έλεγχο. Στο δεύτερο ημίχρονο ο Παναθηναϊκός ισορρόπησε το παιχνίδι και νομίζω ότι το αποτέλεσμα είναι δίκαιο. Όπως τελείωσε όμως το ματς σίγουρα μας αφήνει μια γλυκιά γεύση».

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Advertisement