Η ΑΕΚ κέρδισε και σήμερα εύκολα με 41-21, την London GD και σφράγισε το εισιτήριο για την επόμενη φάση του Challenge Cup.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Το αναμενόμενο έκανε η Ένωση, τελειώνοντας εύκολα την υπόθεση πρόκριση κόντρα στους Άγγλους.
Οι παίκτες του Νίκου Γραμματικού παρότι ήταν το δεύτερο ματς σε δύο μέρες έδειξαν αρκετά ορεξάτοι, έχοντας καλή φυσική και αγωνιστική κατάσταση.
Πλέον η ΑΕΚ κοιτάει το ματς πρωταθλήματος κόντρα στον ΠΑΟΚ την Τετάρτη.







